Na rozmowę o zmianie pracy namówiłam (nie musiałam bardzo nalegać:-) Marcina, Autora bloga o finansach. Ponieważ byłam Jego gościem to rozmowa ukazała się najpierw na Jego blogu. Do wysłuchania lub przeczytania zapraszam jednak również Czytelników Przyjaznego Coachingu:
Podpowiadam też, że rekruterzy chętnie stosują strukturę rozmowy STAR:
Situation – opis sytuacji
Task – jakie były Twoje zadania w tej sytuacji
Action – jakie działania zostały przez Ciebie podjęte
Result – jaki był efekt
Warto zawczasu przygotować się tak, by z łatwością wejść w rozmowę prowadzoną w ten sposób.
Pamiętajcie, że zawsze chętnie pomogę w:
– aktualizowaniu cv oraz profili w portalach społecznościowych,
– opracowaniu strategii poszukiwań,
– przygotowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych,
– odzyskaniu pewności siebie po okresie bezskutecznych poszukiwań,
– przypomnieniu sobie „jak to jest” po długim czasie pracy w jednej firmie,
– poszukiwaniu nowych zawodowych pomysłów na siebie,
– zaplanowaniu wejścia do nowej firmy (wizerunek i sposoby budowania go),
– i jeszcze pewnie w wielu innych, bardziej indywidualnych sprawach…
Planuję też wkrótce podrzucić Wam parę podpowiedzi dla zmieniających pracę.
Zapraszam!
Aga